Mezi nejčastější požadavky firem, které mají zájem o informační systém pro správu majetku a facility management, patří řešení v oblasti údržby zařízení. Údaje o revizích, kontrolách, inspekčních prohlídkách a dalších legislativně ošetřených činnostech jsou v praxi často vedeny pomocí tabulek MS Excel.

Je tento způsob hlídání termínů ve Vaší firmě zaveden již léta a myslíte si, že nemáte důvod jej měnit? Pokud zní vaše odpověď ano, zkuste se zamyslet nad následujícími výhodami, které přináší modul Údržba programu pit-FM:

  • Strukturované a přehledné informace o pravidelných činnostech na sledovaných zařízeních
  • Připomínání nadcházejících činností v libovolně zvoleném časovém předstihu
  • Vytvoření vlastního katalogu pravidelných činností včetně jejich period (při změnách legislativy se opraví pouze údaje u katalogové položky)
  • Připojení souvisejících dokumentů (protokolů, faktur, atd.) poskytuje nástroj pro archivaci a zároveň pro rychlé vyhledání v případě potřeby
  • Plán revizí pro zvolené budoucí období včetně finančních nákladů
  • Vlastní sestavy pomocí filtrování dat a předdefinované sestavy
  • Komplexní přehled o spravovaném zařízení (v kontextu prostoru, smluvních vztahů, událostí a zakázek, ekonomických údajů apod.)

 

Pokud Vás zaujala možnost efektivněji spravovat údaje o revizích a kontrolách, neváhejte nás kontaktovat.